Word sponsor van onze vereniging!

Geachte sponsor, Beste Kiwanis-vriend

De leden van Kiwanis Destelbergen-Reinaert danken u voor voor uw herhaalde steun aan onze club.

Mede dankzij deze financiële steun kunnen wij verschillende projecten en initiatieven ondersteunen, en zo een duwtje in de rug te geven aan organisaties die daar nood aan hebben. Samen geven we zin aan onze internationale slogan “Serving the children of the World”.

Als sponsor wordt uw advertentie gepubliceerd in ons sponsor- en programmaboekje ter gelegenheid van ons nieuwjaarsconcert.

Daarnaast wordt u opgenomen op deze website en wordt u op regelmatige basis in de kijker geplaatst op onze social media.

Ten slotten wordt uw logo geprojecteerd op grote schermen tijdens onze evenementen!

Mogelijkheden

- Extra Large: DUBBEL A5 300 €
- Large: A5 pagina 180 €
- Medium: 1⁄2 A5 pagina 120 €
- Small: 1⁄4 van een pagina 75 €

Voor meer info, aarzel niet om contact op te nemen!