Kiwanis Destelbergen Reinaert

Kiwanis Destelbergen Reinaert is een vereniging van dynamische, ondernemende vrienden die engagement en onderlinge vriendschap hoog in het vaandel dragen.

Aan de hand van diverse initiatieven geeft onze club een duwtje in de rug aan organisaties en projecten die daar nood aan hebben. Zo trachten we samen zin te geven aan onze internationale slogan:
Serving the children of the World”.

Nieuwjaarsconcert 2024
Een Klassieke Twist!

Bereid je voor op een zondag vol verrassingen, muziek en pure magie! Ons Nieuwjaarsconcert op 21 januari 2024 belooft een spektakel te worden dat je nog lang zal heugen.

De grote Asperge Avond 2024

Asperge Avond 2024: Het Culinaire Spektakel is Terug!

Festivaria 2024: De Klokkenluider van Notre Dame – Exclusieve Avant-Première!

Festivaria 2024: Een Musical Spektakel in de Maak!

Sinterklaas actie

Bestel onze heerlijke Sintpakketjes ten voordele van onze sociale projecten! (Project beëindigd)

Nieuwjaarsconcert 2023

It's Diva Time was een succes! De passionele & vurige act met Annelies Van Hijfte en Frederik Martens.

Festivaria 2022: Voel jij al nattigheid?

Musical Singin' in the rain! Laat je onderdompelen in de sfeer van de Roaring Twenties!

De grote Asperge Avond 2022 (uitverkocht!)

Zet je schrap, want na 2 jaar uitstel zijn we eindelijk terug met onze grote Asperge Avond!

4000 EUR voor Babynest vzw

Dankzij onze geslaagde Sint actie en meer dan 2500 verkochte Klaas pakjes, konden we de helden van Baby-Nest een mooie cheque overhandigen!

Nieuwjaarsconcert met Andrea Croonenberghs (geannuleerd)!

De leden van Kiwanis Destelbergen wisten niemand minder dan Andrea Croonenberghs te strikken voor hun nieuwjaarsconcert in 2022! Spijtig genoeg wordt het concert in 2022 wegens Corona maatregelen geannuleerd...

Kerstmis- en nieuwjaarskaartjes actie

Wenskaartjes ten voordele van het goede doel! Bestel onze 12 unieke Kerst- en nieuwjaarskaartjes voor slechts 10 EUR!

Onze Kiwanis projecten (update)

Leer meer over onze sociale projecten!
24/09/2021
In de kijker: Baby Nest.

Kiwanis kunst

Een schilderij voor het goede doel!
Kijk uit naar deze primeur!
Coming soon!

Kiwanis Stoverij

Gentse stoverij helpt Gentse jongeren!
Bestel onze heerlijke stoverij online ten voordele van Steevliet!
Van 15/04/21 tot 30/04/21. Uitverkocht!